Monday 8 January 2024

Inktpotvleer

Lang geleden dat ik hier was. De laatste tijd richtte ik mijn 'online aandacht' vooral op sociale media. Maar uiteindelijk bevalt dat matig. Dit plekkie, deze blog, voelt toch meer Eigen (hoewel ook onder de vleugels van een tech-gigant natuurlijk...). Ik heb in elk geval besloten hier wat vaker liefde te geven, in de vorm van beeldmateriaal dat ik vrijwel dagelijks produceer. 

Zo hou ik ondertussen nog steeds elders met moordende regelmaat de Facebookpagina van De Inktpot bij. Het stripgenootschap annex stichting uit Utrecht, weet u nog? De pagina is ons enige echte nieuwskanaal en openbaar, je hoeft dus geen lid van Facebook te zijn om te kunnen kijken:

https://www.facebook.com/inktpot/

Ik besloot dat het daar weer eens tijd was voor een nieuwe 'omslagfoto', zoals dat heet. En die heb ik dus onlangs in elkaar geknutseld. Het werd iets als dit:




No comments:

Post a Comment